Het plaatsen van een bestelling

Bestellen bij Kinderstappers is gemakkelijk en snel. Je kunt ervoor kiezen om voorafgaand aan of tijdens het bestelproces een account aan te maken, of als gast te bestellen.
Als je de schoenen al in je winkelmandje hebt geplaatst kan je na het aanmaken van je account je bestelling hier afronden.
Contoleer voor het afronden of je de juiste schoenen, maat, kleur en aantal in je winkelmandje hebt geplaatst. Controleer vervolgens of je persoonlijke gegevens goed zijn. Wil je dat de schoenen op een ander adres dan het factuuradres worden geleverd? Vermeld dan bij het afleveradres de juiste adresgegevens.
Als je alle gegevens op juistheid hebt gecontroleerd rond dan je bestelling af door naar het betaalscherm te gaan.

Het aanmaken van een account

Door een account bij Kinderstappers aan te maken, kun je gemakkelijk, snel en veilig schoenen online bestellen. Het aanmaken van een account is eenvoudig:
Ga bovenaan onze homepagina naar “Mijn Acount”.
Klik op “Account aanmaken”.
Vul in de velden uw voornaam, achternaam en mailadres in.
Vergeet niet aan te vinken dat je onze nieuwsbrief wil ontvangen. Zo ben je als eerste op de hoogte van onze akties, nieuwe collectie en de uitverkoop.
Geef bij “login gegevens” een, zelf bedacht, wachtwoord in van zes of meer tekens in en herhaal deze om te bevestigen.
Je ontvangt een bevestigingsmail met de inloggegevens op het door jou opgegeven mailadres.
Hierna kom je in je eigen account pagina, waar je je bestelhistorie en verlanglijst kan weergeven, gegevens zoals je wachtwoord en je factuur- en afleveradres kunt wijzigen en je kan aan- of afmelden voor onze nieuwsbrief.

Het wijzigen van accountgegevens

Door in te loggen bij “Mijn account” kun je zelf je accountgegevens, zoals je factuur- en afleveradres, mailadres en wachtwoord, wijzigen.

Het betalen van een bestelling
Een bestelling bij Kinderstappers is pas definitief geplaatst als deze betaald is. Je kan je betaling voldoen via iDEAL of BanContact/MisterCash. Hiermee kan je snel en veilig betalen in de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.

iDEAL is een betaalmethode waarmee je online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.
Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kan je direct met iDEAL betalen.
Meer informatie kan je vinden op www.ideal.nl.

Bancontact - Mister Cash is een samenwerking van een aantal Belgische banken en te vergelijken met Ideal in Nederland. Mistercash garandeert een veilig en betrouwbaar online betaalmiddel. Voor kaarthouders van deze Belgische kaarten is het een zeer handig en veilig online betaalmiddel. De betaling wordt afgewikkeld via de betaalpagina van de online bank. Dit garandeert dat het volledig veilig is en te vertrouwen. Onder andere KBC, Belfius Bank, Fortis Bank, FINTRO, AXA Bank, CBC, ING Bank en VDK Spaarbank zijn aangesloten bij het Mistercash netwerk.
Meer informatie kan je vinden op www.bancontact.com.

Het verzilveren van een kortingscode of vouchercode

Als je een kortingscode of vouchercode van ons hebt ontvangen kan je die verzilveren door in het scherm van de winkelwagen in het invulveld 'Kortingscode' in te vullen. Door op “coupon gebruiken” te klikken wordt de korting verrekend in de totaalprijs van de bestelling.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Zodra de bestelling is afgerond en betaald ontvang je op het opgegeven e-mailadres een orderbevestiging. Heb je geen bevestiging ontvangen? Dan is deze wellicht in de folder met ongewenste post van je mail terecht gekomen (dit geldt met name voor Gmail en Hotmail adressen) of er is iets verkeerd gegaan in het betaalscherm van de bestelling. Het kan dan gebeuren dat de schoenen wel van onze voorraad zijn geboekt en dus niet opnieuw te bestellen zijn. Na verloop van tijd worden deze schoenen vanzelf “vrijgegeven” en weer op voorraad gezet. Uiteraard mag je ons ook een mail (info@kinderstappers.nl) sturen of bellen, dan maken we dit direct voor je in orde.

Zodra we je bestelling hebben verzonden, ontvang je hiervan een bevestiging. In deze bevestiging wordt een traceercode vermeld, waarmee je de zending kan volgen via www.tracktrace.nl.

Is er ook een Kinderstappers winkel waar ik kan komen passen en mijn bestelling kan afhalen?

Wij hebben geen winkel, maar je bent van harte welkom om bij ons in IJsselstein (op afspraak) te komen passen. Onder het genot van een kopje koffie of thee kan je gezellig met je kinderen in een rustige omgeving komen passen. Voor de deur is voldoende gratis parkeergelegenheid en alle uitvals- en snelwegen zijn vanaf ons makkelijk bereikbaar. Laat ons per mail of telefonisch weten wanneer je langs wil komen!
Uiteraard kan je ook je bestelling bij ons op komen halen. Laat het ons per mail of telefonisch weten en we zetten jouw bestelling netjes en leuk ingepakt voor je klaar.